master's thesis
Odnos umjetnosti i marketinga

Lucija Jakovina (2014)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
The Academy of Arts Osijek
Department of Fine Arts
Metadata
TitleOdnos umjetnosti i marketinga
AuthorLucija Jakovina
Mentor(s)Rosana Ratkovčić (thesis advisor)
Abstract
U uvodnom dijelu ovoga teksta pišem o likovnosti kao dodirnoj točki između umjetnosti i marketinga. Navodim parametre umjetnosti i po čemu se razlikuje od dizajna. U drugome poglavlju uz definiciju marketinga ukratko opisujem na koji se način odvija komunikacija marketinga i potrošača u kapitalističkom društvu. Treće poglavlje bavi se temeljnim razlikama želje i potrebe. Suvremeno društvo kao da je zaboravilo što su egzistencijalno bitni faktori. U četvrtom poglavlju pišem o isprepletenosti umjetnosti i marketinga kronološki kroz nekoliko razdoblja ljudske povijesti te njihovog razdvajanja dolaskom industrijalizacije. Peto poglavlje govori o kultu mladosti, temeljnom načelu konzumerizma u kojemu je marketing prešao granice dobroga ukusa.
GranterJosip Juraj Strossmayer University of Osijek
The Academy of Arts Osijek
Lower level organizational unitsDepartment of Fine Arts
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineHUMANISTIC SCIENCES
History of Art
History and Theory of the Fine Arts, Architecture, Urbanism and Visual Communications
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeGraduate study of Fine Arts
Academic title abbreviationmag. educ. art.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014
Parallel keywords (Croatian)umjetnost marketing likovna kultura kapitalizam kult mladosti
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480
CommitterIvana Furi