Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Odnos umjetnosti i marketinga

Lucija Jakovina (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Umjetnička akademija u Osijeku
Odsjek za likovnu umjetnost
Metadata
TitleOdnos umjetnosti i marketinga
AuthorLucija Jakovina
Mentor(s)Rosana Ratkovčić (thesis advisor)
Abstract
U uvodnom dijelu ovoga teksta pišem o likovnosti kao dodirnoj točki između umjetnosti i marketinga. Navodim parametre umjetnosti i po čemu se razlikuje od dizajna. U drugome poglavlju uz definiciju marketinga ukratko opisujem na koji se način odvija komunikacija marketinga i potrošača u kapitalističkom društvu. Treće poglavlje bavi se temeljnim razlikama želje i potrebe. Suvremeno društvo kao da je zaboravilo što su egzistencijalno bitni faktori. U četvrtom poglavlju pišem o isprepletenosti umjetnosti i marketinga kronološki kroz nekoliko razdoblja ljudske povijesti te njihovog razdvajanja dolaskom industrijalizacije. Peto poglavlje govori o kultu mladosti, temeljnom načelu konzumerizma u kojemu je marketing prešao granice dobroga ukusa.
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Umjetnička akademija u Osijeku
Lower level organizational unitsOdsjek za likovnu umjetnost
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineHUMANISTIC SCIENCES
History of Art
History and Theory of the Fine Arts, Architecture, Urbanism and Visual Communications
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeGraduate study of Fine Arts
Academic title abbreviationmag. educ. art.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014
Parallel keywords (Croatian)umjetnost marketing likovna kultura kapitalizam kult mladosti
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:893480
CommitterIvana Furi