master's thesis
Televizija kao segment masovnih medija - multimedijalnost druge polovice dvadesetog stoljeća

Ivan Matančević (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Umjetnička akademija u Osijeku
Odsjek za likovnu umjetnost
Metadata
TitleTelevizija kao segment masovnih medija - multimedijalnost druge polovice dvadesetog stoljeća
AuthorIvan Matančević
Mentor(s)Karmela Puljiz (thesis advisor)
Abstract
Televizija kao najutjecajniji medij iz grupe masovnih medija ima snažan utjecaj u oblikovanju svijeta u kojem živimo, njezina priroda je njezin program, a njezin sadržaj je električna svijetlost. Televizija je medij koji mijenja društvene norme, stvara i oblikuje nove društvene vrijednosti, dok je u isto vrijeme isti taj medij sklon raznim manipulacijama od strane kapitala koji ga financira ili od strane politike. Mediji, među kojima se posebno ističe televizija, sudjelovali su ili sudjeluju u procesu odgajanja generacija kroz povijest, od pojave tiskarskog stroja do televizije i interneta prema ''kolektivnoj simulaciji svijesti." Televizija kao predmet nema jezik kojim može komunicirati i biti nešto više od predmeta samog, ono što određuje karakter i snagu televizije kao završne točke prijema signala je sadržajnost i karakter programa koji prikazuje i čoji snažan utjecaj nameće pitanje njezine višeznačne prorode.
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Umjetnička akademija u Osijeku
Lower level organizational unitsOdsjek za likovnu umjetnost
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineFIELD OF ART
Fine Arts
Art Education
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeGraduate study of Fine Arts
Academic title abbreviationmag. educ. art.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016
Parallel keywords (Croatian)televizija multimedija mediji
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:081688
CommitterMarina Milanović