Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju

Gabrijel Kovačić (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Umjetnička akademija u Osijeku
Odsjek za glazbenu umjetnost
Podaci o radu
NaslovGlazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju
AutorGabrijel Kovačić
Voditelj/MentorAntoaneta Radočaj-Jerković (mentor)
Sažetak rada
Tema diplomskog rada „ Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju“ došla je kao nastavak završnog rada u kojem je tema bila „ Interkulutralni pristup u radu s djecom s poteškoćama u razvoju – na primjeru Quodlibet fur Europa Franka Rebitscheka“. Ovim diplomskim radom želio sam proširi svoje znanje o djeci s poteškoćama u razvoju i pokušati saznati koje su to sve glazbene aktivnosti koje djeca s poteškoćama u razvoju mogu izvoditi. Volontirajući kao student u školi Ivan Štark probudio sam svoje osjećaje prema osobama kojima su uskraćene neke stvari. Tu sam shvatio da ništa nije tako strašno kao što izgleda, bitno je da postoji podrška okoline. Uvidio sam da je put za roditelje i čitavu obitelj uistinu trnovit, ali uz malo sreće, upornosti, volje, vjere i optimizma, možemo im pomoći da nauče nadrasti svoja ograničenja. Diplomski rad je podijeljen u četiri dijela i ima cilj prikazati koji je položaj osoba s poteškoćama u razvoju i kako sama glazba pozitivno utječe na njihovo raspoloženje i kreativnost. Rad započinje definiranjem pojmova vezanih uz sadržaj diplomskog rada – učenici s poteškoćama u razvoju.U drugom dijelu ukazujem terminologiju koja označava osobe i pobliže određuje tko su to učenici s poteškoćama u razvoju ili osobe s posebnim potrebama, s naznakom kako uvesti učenike s poteškoćama u razvoju u obrazovni sustav. Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju sljedeći je dio. U tom dijelu navest ću način uključivanja djece s posebnim potrebama u glazbene aktivnosti te opisati koje su to sve glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju: pjevanje, slušanje glazbe, sviranje i plesanje. Posljednji četvrti dio zaključak u kojem donosim o svojem iskustvu u radu s djecom s poteškoćama u razvoju i problemima koji bi se trebali riješit da bi ta djeca imala što bolju i svijetliju budućnost u daljnjem razvoju.
Ključne riječiučenici teškoće u razvoju glazboterapija glazbene aktivnosti
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Umjetnička akademija u Osijeku
Ustrojstvena jedinica niže razineOdsjek za glazbenu umjetnost
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaUMJETNIČKO PODRUČJE
Glazbena umjetnost
Glazbena pedagogija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaGlazbena pedagogija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra glazbene pedagogije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. mus.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:134:417854
PohranioIvana Furi