Skip to main content
Početna
UAOS
Knjižnica UAOS
O repozitoriju
Upute za pretraživanje
Kontakt
English
Repozitorij Umjetničke akademije u Osijeku
Institucijski repozitorij završnih i diplomskih radova
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/uaos:405
diplomski rad
Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju
Detalji
Naslov
Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju
Sažetak rada
Tema diplomskog rada „ Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju“ došla je kao nastavak završnog rada u kojem je tema bila „ Interkulutralni pristup u radu s djecom s poteškoćama u razvoju – na primjeru Quodlibet fur Europa Franka Rebitscheka“. Ovim diplomskim radom želio sam proširi svoje znanje o djeci s poteškoćama u razvoju i pokušati saznati koje su to sve glazbene aktivnosti koje djeca s poteškoćama u razvoju mogu izvoditi. Volontirajući kao student u školi Ivan Štark probudio sam svoje osjećaje prema osobama kojima su uskraćene neke stvari. Tu sam shvatio da ništa nije tako strašno kao što izgleda, bitno je da postoji podrška okoline. Uvidio sam da je put za roditelje i čitavu obitelj uistinu trnovit, ali uz malo sreće, upornosti, volje, vjere i optimizma, možemo im pomoći da nauče nadrasti svoja ograničenja. Diplomski rad je podijeljen u četiri dijela i ima cilj prikazati koji je položaj osoba s poteškoćama u razvoju i kako sama glazba pozitivno utječe na njihovo raspoloženje i kreativnost. Rad započinje definiranjem pojmova vezanih uz sadržaj diplomskog rada – učenici s poteškoćama u razvoju.U drugom dijelu ukazujem terminologiju koja označava osobe i pobliže određuje tko su to učenici s poteškoćama u razvoju ili osobe s posebnim potrebama, s naznakom kako uvesti učenike s poteškoćama u razvoju u obrazovni sustav. Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju sljedeći je dio. U tom dijelu navest ću način uključivanja djece s posebnim potrebama u glazbene aktivnosti te opisati koje su to sve glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju: pjevanje, slušanje glazbe, sviranje i plesanje. Posljednji četvrti dio zaključak u kojem donosim o svojem iskustvu u radu s djecom s poteškoćama u razvoju i problemima koji bi se trebali riješit da bi ta djeca imala što bolju i svijetliju budućnost u daljnjem razvoju.
Subjects
UMJETNIČKO PODRUČJE, učenici, teškoće u razvoju, glazboterapija, glazbene aktivnosti
Objekt je uklonjen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/uaos:405