Skip to main content
Home
UAOS
Knjižnica UAOS
About repository
Contact
Hrvatski
Repository of the Academy of Arts in Osijek
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
More...
Advanced search
Upload
Search Term
this repository
all repositories in DABAR
Warning message
This object is not active. Metadata may not display correctly.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/uaos:405
master's thesis
Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju
Details
Title
Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju
Abstract
Tema diplomskog rada „ Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju“ došla je kao nastavak završnog rada u kojem je tema bila „ Interkulutralni pristup u radu s djecom s poteškoćama u razvoju – na primjeru Quodlibet fur Europa Franka Rebitscheka“. Ovim diplomskim radom želio sam proširi svoje znanje o djeci s poteškoćama u razvoju i pokušati saznati koje su to sve glazbene aktivnosti koje djeca s poteškoćama u razvoju mogu izvoditi. Volontirajući kao student u školi Ivan Štark probudio sam svoje osjećaje prema osobama kojima su uskraćene neke stvari. Tu sam shvatio da ništa nije tako strašno kao što izgleda, bitno je da postoji podrška okoline. Uvidio sam da je put za roditelje i čitavu obitelj uistinu trnovit, ali uz malo sreće, upornosti, volje, vjere i optimizma, možemo im pomoći da nauče nadrasti svoja ograničenja. Diplomski rad je podijeljen u četiri dijela i ima cilj prikazati koji je položaj osoba s poteškoćama u razvoju i kako sama glazba pozitivno utječe na njihovo raspoloženje i kreativnost. Rad započinje definiranjem pojmova vezanih uz sadržaj diplomskog rada – učenici s poteškoćama u razvoju.U drugom dijelu ukazujem terminologiju koja označava osobe i pobliže određuje tko su to učenici s poteškoćama u razvoju ili osobe s posebnim potrebama, s naznakom kako uvesti učenike s poteškoćama u razvoju u obrazovni sustav. Glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju sljedeći je dio. U tom dijelu navest ću način uključivanja djece s posebnim potrebama u glazbene aktivnosti te opisati koje su to sve glazbene aktivnosti djece s poteškoćama u razvoju: pjevanje, slušanje glazbe, sviranje i plesanje. Posljednji četvrti dio zaključak u kojem donosim o svojem iskustvu u radu s djecom s poteškoćama u razvoju i problemima koji bi se trebali riješit da bi ta djeca imala što bolju i svijetliju budućnost u daljnjem razvoju.
Subjects
UMJETNIČKO PODRUČJE, učenici, teškoće u razvoju, glazboterapija, glazbene aktivnosti
The object has been removed.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/uaos:405